عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 90
نویسنده : admin

مراقبت از سالمند بیمار به طور صحیح

سالمندان از لحاظ ناتوانی و ضعف بدنی مثل کودکان نیاز به مراقبت دارند اما با این تفاوت که هرگز نباید با آن‌ها طوری رفتار کرد که کرامت‌شان نادیده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در کنار ارائه مراقبت‌های مورد نیازش کار مهمی است. چنان‌چه برای مراقبت از سالمند بیمار نیاز به استخدام پرستار دارید، مرکز پرستاری در منزل خورشید با کادری مجرب می‌تواند به شما در این امر کمک کند.

 


تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1398
بازدید : 93
نویسنده : admin

پوشت؛ اکسسوری که نباید از آن غافل بود

در اکسسوری های مردانه هیچ اکسسوری به اندازه پوشت نمیتواند در بهبود یک استایل ساده، چشم گیر و موفق عمل کند. هم چنان که جذاب است همیشه مد روز هم باشد. پوشت به خوبی قادر است در کمتر از 10 ثانیه تغییر شگرفی را در استایل شما ایجاد کند. به این شرط که بدانید چگونه آن را تا زده و از آن استفاده کنید

یکی از مواردی که همیشه در استایل آقایان بسیار تاثیر گذار است اکسسوری مردانه است. اکسسوری ها همیشه باعث می شوند تا استایل شما بهبود پیدا کند. شما با یک پوشت می توانید در عرض 10 ثانیه جذاب تر به نظر برسید. پوشت ها باعث زیباتر شدن استایل شما می شوند اما به شرطی که بدانید از آن چطور استفاده کنید. مهم ترین نکته در پوشت ها این است که آقایان باید همیشه دقت کنند که پوشت ها را چگونه با لباس های خود ست کنند.

 

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان hiket و آدرس hiket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com